Абонентам
Способи оплати
Ми зібрали для вас найзручніші та найпопулярніші способи оплати, щоб ви могли легко і швидко сплачувати за наші послуги і піклуємося про ваш комфорт, тому зробили процес оплати простим і доступним для кожного.
Інформацію про стан рахунку можна отримати в особистому кабінеті.
-
Моно
-
Портмоне
-
ПриватБанк
Ласкаво просимо, шановні абоненти OKiNET!
Ми цінуємо ваш вибір і робимо все можливе, щоб забезпечити вам надійний та швидкий доступ до Інтернету.
Уцьому розділі ви знайдете всю необхідну інформацію для комфортного користування нашими послугами.
Публічний договір компанії ОКІНЕТ
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та додаткових послуг на умовах публічної оферти.
ЗавантажитиТестування швидкості
Підготовка до тестування
Щоб отримати коректні результати потрібно завершити активні задачі на пристрої з якого здійснюватиметься тестування: зупинити завантаження файлів, вимкнути музику тощо.
Дротове тестування
Важливо проводити тестування підключивши інтернет-кабель напряму до ПК. Навіть при дротовому з'єднанні від WiFi роутера будуть втрати швидкості через додаткову ланку у з'єднанні.
Бездротове тестування
Якщо немає можливості перевірити швидкість дротовим з'єднанням - відключіть від WiFi мережі усі пристрої, окрім того з якого здійснюватиметься тестування швидкості.

FAQ
Увійдіть до особистого кабінету на нашому сайті, щоб перевірити баланс.
У разі затримки оплати ваш доступ до інтернету може бути тимчасово обмежено. Ви зможете відновити його одразу після внесення платежу.
Увійдіть до особистого кабінету та оберіть розділ "Тарифи". Залиште заявку на зміну тарифу, і наші фахівці активують його найближчим часом.
Так, ми пропонуємо послугу тимчасового призупинення. Для цього залиште заявку через особистий кабінет або зверніться до служби підтримки.
Наші фахівці завжди готові допомогти. Ви можете зв’язатися з нами через:
- Телефон: +38 (063) 073-16-43.
- Чат-бот на сайті.
- Електронну пошту: okinetcom@gmail.com